Friday 29 November 2013

Dil Mein Bikhery Huey Jaalon Se


Roman Urdu      رومن اردو

Dil Mein Bikherey Huey Jalon Se Pareshan Na Ho
Mere Guzrey Huey Saalon Se Pareshan Na Ho

Meri Awaz Ki Talkhi Ko Gawara Kar Lay
Mere Gustakh Sawalon Se Pareshan Na Ho
Mein Nay Mana Teri Aankhein Nahin Khulti Hain Magar
Din Niklney Day, Ujalon Se Pareshan Na Ho

Apni Zulfon Mein Utarti Hui Chandi Ko Chhuppa
Mere Bikherey Huey Baalon Se Pareshan Na Ho

Aaye Nai Dost Mein Bhar Poor Hua Hoon Tera
Mere Maazi K Hawalon Se Pareshan Na Ho

Daikh Youn Door Na Ho Mujh Ko Lagga Lay Dil Sey
Tu Merri Rooh Kay Chhalon Se Pareshan Na Ho

Khud Ko Weeran Na Kar Merey Liye, Jaan Merri
Inn Pareshan Khiyalon Se Pareshan Na Ho

Syed Wasi Shah

Urdu   اردو

میرے بکھرے ہوئے جالوں سے پریشان نہ ہو
میرے گزرے ہوئے سالوں سے پریشان نہ ہو

میری آواز کی تلخی کو گوارہ کر لے
میرے گستاخ سوالوں سے پریشان نہ ہو

میں نے مانا تیری آنکھیں نہیں کھلتی ہیں مگر
دن نکلنے دے اجالوں سے پریشان نہ ہو

اپنی زلفوں میں اترتی ہوئی چاندی کو چھپا
میرے بکھرے ہوئے بالوں سے پریشان نہ ہو

اے نئی دوست میں بھر پور ہوا ہوں تیرا
میرے ماضی کے حوالوں سے پریشان نہ ہو

دیکھ یوں دور نہ ہو مجھ کو لگا لے دل سے
تو مری روح کے چھالوں سے پریشان نہ ہو

خود کو ویران نہ کر میرے لئے جان مری
ان پریشان خیالوں سے پریشان نہ ہو


سید وصی شاہ

No comments:

Post a Comment

Advertisement