Wednesday 27 November 2013

Ekk Bar Kaho Tum Meri Ho


Roman Urdu      رومن اردو

Ekk Baar Kaho Tum Meri Ho
Hum Ghoom Chukey Basti Ban Mein,
Ek Aas Ki Phaans Liye Mann Mein,
Koi Saajan Ho, Koi Piyara Ho,
Koi Deepak Ho, Koi Tara Ho,
Jab Jeewan Raat Andheri Ho,
Ekk Baar Kaho Tum Meri Ho,

Jab Sawan Badal Chhaye Hoon,
Jab Phagan Phool Khilaye Hoon,
Jab Chanda Roop Lutata Ho,
Jab Suraj Dhoop Nahata Ho,
Ya Shaam Ne Basti Gheri Ho,
Ekk Baar Kaho Tum Meri Ho,
Han Dil Ka Daman Phaila Hai,
Kion Gori Ka Dil Maila Hai,
Hum Kabb Tak Peet Ke Dhoke Mein,
Tum Kab Tak Door Jharokey Mein,
Kab Deed Se Dil Ko Sairy Ho,
Ekk Baar Kaho Tum Meri Ho,
Kiya Jhagda Sood Khasare Ka,
Yeh Kaaj Nahin Banjare Ka,
Sab Sona Ropa Le Jaye,
Sab Duniya,
Duniya Le Jaye,
Tum Ek Mujhe Bohteri Ho,
Ek Baar Kaho Tum Meri Ho...!!!

Ibn e Insha
Urdu   اردو

اک بار کہو تم میری ہو
ہم گھوم چکے بستی بن میں
اک آس کی پھانس لئے من میں
کوئی ساجن ہو کوئی پیارا ہو
کوئی دیپک ہو کوئی تارا ہو
جب جیون رات اندھیری ہو
اک بار کہو تم میری ہو
جب ساون بادل چھائے ہوں
جب پھاگن پھول کھلائے ہوں
جب چندا روپ لٹاتا ہو
جب سوراج دھوپ نہاتا ہو
یا شام نے بستی گھیری ہو
اک بار کہو تم میری ہو
ہاں دل کا دامن پھیلا ہے
کیوں گوری کا دل میلا ہے
ہم کب تک پیت کے دھوکے میں
تم کب تک دور جھروکے میں
کب دید سے دل کو سیری ہو
اک بار کہو تم میری ہو
کیا جھگڑا سود خسارے کا
یہ کاج نہیں بنجارے کا
سب سونا روپا لے جائے
سب دنیا دینا لے جائے
تم ایک مجھے بہتیری ہو
اک بار کہو تم میری ہو


ابن انشاء

No comments:

Post a Comment

Advertisement